Szkolenia

Ponad 20 lat prowadzenia różnych biznesów i ponad 5 lat pracy trenera i  wykładowcy zaowocowało moją autorską metodą szkoleniową pod nazwą

KOŁO JAKOŚCI BIZNESU®.

Metoda ta kompleksowo pomaga podnieść poziom kreatywności organizacji, rozwinąć etykę biznesu, a także rozwinąć umiejętności podejmowania działania i podejmowania decyzji, oraz opanować sztukę wykorzystania czasu. KOŁO JAKOŚCI BIZNESU® jest innowacyjną holistyczną  metodą szkoleniową uczącą wykorzystywać swój umysł i własną świadomość do poprawy jakości zarządzania. Dzięki tej metodzie pomogłem dziesiątkom firm poprawić jakość ich biznesów i nauczyć pracowników odkrywać swój osobisty potencjał. Wśród moich największych klientów są:

  • Uzdrowisko Busko-Zdrój  S.A.
  • Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A.
  • Hotel Kapitan w Szczecinie
  • Pro.Orto.Dent sp. z o. o. w Krakowie
  • Periocare w Krakowie
  • Hotel Rycerski w Szczecinie
  • Uzdrowisko Ustroń S.A.
  • Hotel Bliza w Wejherowie
  • Centrum Zdrowia Tuchów Sp. z  o. o. w Tuchowie
  • Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o. o.
  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PTS Rabka Stanisław      Sokołowski Sp. J.
  • Sanatorium MSW „Orion” w Ciechocinku

KOŁO JAKOŚCI BIZNESU® to metoda, dzięki której:

  • Poprawia się komunikacja w organizacji.
  • Rośnie praktyczna wiedza dotycząca wykorzystania swojego umysłu   świadomego i podświadomego do skutecznego podejmowania działania.
  • Wzrasta poczucie własnej wartości poszczególnych osób w organizacji.
  • Poprawia się skuteczność wykorzystania czasu osób w organizacji.
  • Poprawia się jakość produktów przedsiębiorstwa.
  • Doskonali się umiejętność definiowania i wyznaczania celów oraz  motywowania do działania.
  • Poprawia się jakość zarządzania, rośnie, produktywność i poprawiają się rezultaty działań zespołu.

PONADTO POLECAM INNE SZKOLENIA MOJEGO AUTORSTWA:

CO NAJBARDZIEJ IRYTUJE PRACODAWCÓW?

Jesteśmy istotami czterowymiarowymi. To duże uproszczenie, ale dotyczy ono postrzegania nas jako jedność: ciała, ducha, emocji i umysłu. Każda z tych  części ma potrzebę, która zapewnia jej istnienie.Opisałem je szerzej tutaj. Pomimo tego, że skala tych potrzeb jest...

czytaj dalej

SKUTECZNE METODY PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM

SKUTECZNE METODY PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM szkolenie poprawia następujące umiejętności: identyfikowanie typów klienta rozumienie przyczyn negatywnych postaw u klientów kształtowanie własnych nawyków i zachowań podczas kontaktu z trudnym klientem opieranie swoich...

czytaj dalej

AUDYTY JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA i SZKOLENIA

AUDYTY JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA i SZKOLENIA Z POPRAWY    JAKOŚCI  OBSŁUGI KLIENTA -  audyty telefonicznej obsługi klienta -  audyty  wykonywane metodą „tajemniczy klient Audyty umożliwiają weryfikację zgodności wykonywanej obsługi klienta z celami i zasadami przyjętymi...

czytaj dalej

TRENINGI INDYWIDUALNE dotyczące:

  TRENINGI INDYWIDUALNE dotyczące: - radzenia sobie ze stresem - pokonywanie lęków  związanych z wyzwaniami - indywidualny rozwój kompetencji i postaw - samodoskonalenie się - indywidualna praca nad nawykami - praca z emocjami dotyczącymi środowiska...

czytaj dalej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIAMI ORGANIZACJI

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIAMI ORGANIZACJI Szkolenie poprawia następujące umiejętności: -  świadomość etyki biznesu i posługiwania się nią w środowisku pracy -  znaczenie słów i emocji w biznesie -  rozwiązywanie dylematów etycznych w zarządzaniu -  adaptacja wartości w...

czytaj dalej

SZTUKA PLANOWANIA I SZTUKA WYKORZYSTANIA CZASU

      SZTUKA PLANOWANIA I SZTUKA WYKORZYSTANIA CZASU Szkolenie poprawia następujące umiejętności: -  stawianie celów -  poprawa indywidualnej produktywności -  skuteczne wykorzystywanie czasu -  przebudowa nawyków osobistych związanych z wykorzystaniem...

czytaj dalej

SAMOORGANIZACJA i WSPÓŁPRACA W ZESPOLE:

SAMOORGANIZACJA i WSPÓŁPRACA W ZESPOLE: Szkolenie poprawia następujące umiejętności:   komunikację planowanie radzenie sobie z negatywnymi emocjami podczas współpracy kształtowanie postaw potrzebnych do osiągania...

czytaj dalej

KOŁO JAKOŚCI BIZNESU®

KOŁO JAKOŚCI BIZNESU® Metoda ta kompleksowo pomaga podnieść poziom kreatywności organizacji, rozwinąć etykę biznesu, a także rozwinąć umiejętności podejmowania działania i podejmowania decyzji, oraz opanować sztukę wykorzystania czasu. KOŁO JAKOŚCI BIZNESU® jest...

czytaj dalej
Zapisz się na Newsletter

Zapisz się na Newsletter

Email :
Imię :
Zgadzam się z polityką prywatności

You have Successfully Subscribed!

Zapisz się na Newsletter

Zapisz się na Newsletter

Email :
Imię :
Zgadzam się z polityką prywatności

You have Successfully Subscribed!

Share This